Complaint: Factuur betaald maar toch herrinnering

user-23254 on 29 September 2010 about Afterpay in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Had iets besteld bij BigDennis. Kreeg een factuur met 14 dagen betalingstermijn terwijl ik op vakantie was. Eenmaal terug meteen email gestuurd en factuur betaald maar herinnering met administratie kosten van 7.50 al binnen. Daarop klacht gemaild maar tegen de tijd dat ik daar antwoord op kreeg had ik al een sommatie binnen van 15.00 Euro. Weer een klacht ingediend en kreeg melding dat als ik meteen die 7.50 betaald het niet uit handen gegeven zou worden. Meteen maar betaald en alsnog 2 dagen later een brief van Lindorff voor 57.00 Euro. Dit zijn gewoon pure oplichters die nergens op reageren en nooit te bereiken zijn. Heb inmiddels de bank de 7.50 weer terug laten halen, want ik pik dit soort praktijken niet.

Gewenste oplossing

Terugtrekken van Lindorff en afzien van 7.50 Euro administratiekosten. Zet de betalingstermijn wat ruimer en het probleem wat iedereen die een klacht indient over Afterpay heeft is opgelost.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Afterpay

Message from Afterpay

13 years ago - Geachte heer, mevrouw, Wilt u contact met ons opnemen zodat wij kunnen nakijken wat er aan de hand is. Met vriendelijke groet, Mevrouw van Nieuwenhoven AfterPay B.V. 0513 - 744115 of per mail op specialdesk@afterpay.nl

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Afterpay

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Afterpay posted

Afterpay

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Naar aanleiding van uw bericht op deze site heeft AfterPay getracht in contact met u te komen om de door u geplaatste klacht te bespreken en op te lossen. Helaas hebben ondanks diverse pogingen u niet kunnen bereiken.
AfterPay streeft naar optimale klanttevredenheid waar het gaat om het achteraf betalen van online aankopen voor zowel webshop als consument! Graag willen wij dan ook alsnog in contact met u komen om gezamenlijk uw klacht te bespreken en op te lossen. Vriendelijk verzoeken wij u een e-mail te sturen naar specialdesk@afterpay.nl of telefonisch contact op te nemen met afdeling Special Desk van AfterPay . U kunt ons tijdens kantooruren bereiken op telefoonnummer 0513-744115.

All complaints of