Complaint: correctie energie standen

user-23771 on 04 October 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

4 augustus is ons huis overgeschreven, daarbij zijn ook de meterstanden opgenomen, en die doorgebeld naar de NEM.
na 7 weken eindelijk de nota gekregen te hebben, bleek die niet te kloppen. ze hadden de gegevens van verwisseld. gas was ingevoerd bij electra en electra bij gas. na 3 kwartier in de wacht te hebben gehangen, heb ik de andere dag maar terug gebeld. en gevraagd of ze wilden corrigeren, maar dat konden ze niet, ik moest het schriftelijk indienen.
ook dat gedaan te hebben krijg ik een brief terug.
dat de huidige energieleverancier de correctie bij het netbeheer moet doen. dus ik mijn huidige energieleverancier gebeld DE NEM. zegt de NEM.
dat de huidige leverancier van het oude adres dat moet doen.
ik werd helemaal boos. ik de nuon gebeld en die vonden het raar dat hun dat moesten doen en gaf mij het tel nr van liander, en die vonden het ook een rare gang van zaken dat de nem niet wil corrigeren,terwijl ze leverancier waren op het oude adres, en leverancier zijn op het nieuwe adres.

Gewenste oplossing

dat ze de correctie nu eindelijk is doorvoeren.
en dat ze de eindafrekening super snel doen en ook het terug betalen daarvan. want ook die afhandeling duurt 2 maanden bij hun.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Bolweg,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of