Complaint: slechte postbezorging

user-23796 on 04 October 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste Korona, Bedankt voor je melding over de postbezorging. Ik vind het vervelend te vernemen dat je post hebt ontvangen die bestemd is voor je buren en bied je hiervoor mijn excuses aan. Je melding heb ik doorgegeven aan de teamcoach van de afdeling bezorging. Hij zal dit bespreken met de betrokken medewerkers. Bovendien zal hij erop toezien dat de post voortaan correct wordt bezorgd. Ik wil je hartelijk bedanken voor het alsnog correct bezorgen van de betreffende poststukken. Ik ga ervan uit je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Tamar TNT Post Klantenservice

Message from from Klacht.nl

15 years ago - User added a review about the solution that PostNL posted

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is doorgegeven aan de teamcoach van de afdeling bezorging. Hij zal dit bespreken met de betrokken medewerkers. Bovendien zal hij erop toezien dat de post voortaan correct wordt bezorgd.

All complaints of