Complaint: Brieven en pakjes

user-24321 on 09 October 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik woon in een wooncentrum in Almelo ( De Terp) gelegen aan de Schierstins. Eerder werd de post correct bezorgt, maar nu komen de brieven in verkeerde brievenbussen terecht. En dat is heel vervelend, om het maar zacht uit te drukken. De pakketpost bezorgt ook niet meer op tijd, terwijl dat eerder wel het geval was.

Gewenste oplossing

Correcte bezorging!! En pakjes op tijd.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste Monet1934, Hartelijk dank voor je bericht waarin je aangeeft dat je niet tevreden bent over de briefpost- en pakketbezorging. Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is wanneer de post niet juist bezorgt wordt en dat je pakketjes niet tijdig ontvangt. Je klacht over de briefpostbezorging ga ik voor je doorgeven aan de teamcoach van het bezorgkantoor in jouw woonplaats. Hij zal je klacht bespreken met de postbode en maatregelen nemen om de bezorging van je post weer op het niveau te krijgen dat je van TNT Post mag verwachten. Je klacht over de pakketpostbezorging zal ik doorgeven aan onze pakketafdeling. Zij zullen je afzonderlijk informeren over de afhandeling van je klacht. Ik ga ervan uit dat ik je hiermee voldoende informatie heb gegeven. Met vriendelijke groet, Willemien TNT Post Klantenservice

Message from PostNL

15 years ago - Beste Monet1934, Ik begrijp dat je ontevreden bent over de bezorgtijden van de pakketten. TNT Post Pakketservice bezorgt pakketten tussen 8.30u en 21.30u, dit kan dagelijks verschillen afhankelijk van de dienst van de chauffeur en het aantal pakketten op die dag. Graag zou ik specifiek willen weten wat je klacht is met betrekking tot de aflevertijden. Met vriendelijke groet, Francis TNT Post Klantenservice

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Comment by poster of the complaint

15 years ago - Vrijdag de 8ste zou er een briefpakje komen van Neckermann. Als ze een mail sturen met orderbevestiging, dat het vrijdag bezorgt zou worden, kan je daar op rekenen. Maar het briefpakje kwam pas op dinsdagmiddag de elfde. En dat is niet leuk, als je het voor het weekend had willen dragen. En zo als ik al eerder heb aangegeven, kwam dit eerder bijna niet voor. Vr.groeten.

Message from PostNL

15 years ago - Aha, het betreft ook briefpost dus, geen barcode (3S...) op het pakje? Dan is mijn vorige antwoord niet van toepassing, want dat heeft betrekking op pakketservice. Deze bezorgt de zendingen met barcodes. Ik snap wel dat het balen is als het te laat wordt bezorgd. Ik zal het doorzetten naar het bezorgkantoor, dan kan dit ook nog besproken worden. Echter het kan natruurlijk ook zo zijn dat de afzender het te laat heeft verzonden. Met vriendelijke groet, Francis TNT Post Klantenservice

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klachten zijn doorgezet naar het bestelkantoor en besproken met de bezorgers. TNT Post Klantenservice

All complaints of