Complaint: verkeerde bezorging

user-24687 on 12 October 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dat er meerdere malen post wordt bezorgd die of voor mijn buren is of voor hetzelfde huisnr. maar dan van 2 straten verder! Ik mag hopen dat mijn post ook door mijn buren in mijn bus wordt gegooid, want op deze manier komen er bepaalde poststukken anders nooit aan!!

Gewenste oplossing

Dat men beter oplet voordat het in een brievenbus wordt gedaan!!!

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste Hoog, Bedankt voor je melding waarin je aangeeft dat je niet tevreden bent over de postbezorging. Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is wanneer de post op een verkeerd adres wordt bezorgd. Ik heb je klacht uiteraard direkt gemeld aan de teamcoach van de afdeling bezorging in jouw woonplaats. Hij zal de betrokken medewerkers aanspreken op de gemaakte fouten en erop toezien dat de sortering en de bezorging van je post op de juiste wijze wordt uitgevoerd. Mijn excuses voor het ondervonden ongemak. Ik ga ervan uit dat ik je hiermee voldoende informatie heb gegeven. Met vriendelijke groet, Willemien TNT Post Klantenservice

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Voor de klant is deze klacht doorgeven aan de teamcoach van het verantwoordelijke bezorgkantoor. De teamcoach zal de betrokken medewerkers aanspreken op de gemaakte fouten en erop toezien dat de bezorging van de post op dit adres verbeterd.

All complaints of