Complaint: jaarcontract

user-25080 on 16 October 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb vorig jaar (2009) juni een jaarcontract afgesloten bij de NEM. In september van dit jaar heb ik aangegeven over te willen stappen opdat de NEM eigenlijk gewoon duur is. Zelfs met de kortingbonus. NEM zegt nu 50 euro in rekening te brengen vanwege contractbreuk. Dit terwijl ik in de veronderstelling ben dat ik vrij ben om te gaan waar ik wil. Ze hebben zonder aan te geven het jaarcontract omgezet in een nieuw jaarcontract (tot juni 2011). Ik krijg dus een boete van 50 euro op de eindafrekening terwijl ik die mijns inziens niet hoef te betalen

Gewenste oplossing

Vergoeden van de boete van 50 euro

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of