Complaint: folders te laat !!

user-25206 on 20 October 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - marcel 777, Bedankt voor je melding over de bezorging van folders op je adres. Wat vervelend dat je de folders van onder andere Kruidvat, Aldi en Expert elke week te laat ontvangt. Graag geef ik je een toelichting. Dit folderpakket wordt niet door TNT Post bezorgd. Ik kan daarom je klacht niet in behandeling nemen. Wellicht kun je dit melden bij de betreffende winkels zodat zij contact op kunnen nemen met de verantwoordelijke bezorgdienst. Ik ga ervan uit dat ik je zo voldoende heb geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Tamar TNT Post Klantenservice

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Dit folderpakket wordt niet door TNT Post bezorgd. We kunnen daarom deze klacht niet in behandeling nemen. Wellicht kan de klant dit melden bij de betreffende winkels zodat zij contact op kunnen nemen met de verantwoordelijke bezorgdienst.

All complaints of