Complaint: Abonnement verlengt met een defect mobieltje

user-25580 on 21 October 2010 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanaf de aanschaf datum een niet werkende nokia 6600 fold met vele problemen erbij gekregen.
Het abonnement is nu verlopen(2 jaar) heb er nooit mee kunnen bellen,10 keer opgestuurd, een nieuwe gekregen andere kleur (zwart) maar wel met een paarse achter kant….. weer wachten.
Oude telefoon ingenomen door belcompany zit nu al weer een half jaar te wachten op een oplossing,hoor er nooit meer wat van tot ik weer langs ga en dan beloven ze weer contact op te nemen en dan hoor je vervolgens weer niets.
Heb geprobeerd een klacht in te dienen maar dan wordt je terug verwezen naar de winkel.
Waardeloos voel mij totaal geen klant bij Belcompany!

Gewenste oplossing

Nieuw toestel waar ik recht op heb,en heel snelle oplossing die naar mijn mening al veel te laat is!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

All complaints of