My complaint:
Op 1 oktober 2009 heb ik via telefonisch contact me aangemeld voor een jaarkaart van hotelbon, omdat ik veel reis de hele jaar. Ik heb gemerkt dat met deze lidamaatschap niet volledig was, ze zieden dat je overnacht gratis maar wat het total niet zo, je moest meer betalen was je verplicht om te dinneren in het Hotel, waar je duurder uit kwam. Via internet kon ik betere hotel aanbiedingen vinden en van goede kwaliteit. Dit heb ik in een brief doorgegeven aan de Hotelbon dat ik niet tevreden was met mijn lidmaatschap en dat ik per direkt wilde opzeggen. Dat was in het maand Augustus. In september ontvig ik een bevestiging van opzegging van de jaarkaart, tot mijn verbaasd was opzegging jaarkaart 2011 ?? en gelijk weer een acceptgiro voor een nieuwe lidmaatschap, terwijl ik niet wilde en tijdig heg opgezegd, ik heb gelijk gereageerd en toen zeiden ze van u was 15 dagen te laat me opzeggen, terwijl de opzeg termijn is een maand, volgens u opeens is de opzegtermijn van ander half maand, terwijl toen ik vroeg van hoeveel is de opzeg termijn zeiden ze van 1 maand. Ze zijn niet te vertrouwen en niet eerlijk geweest. Ik wil dat ze nu deze lidmaatschap stoppen zoals ik heb tijdig om gevraagd en wil nooit meer zaken met deze Hotelbon te maken.
Gewenste oplossing
Omiddelijk stoppen met lidmaaschap zoals het hoort.