Complaint: 2x geen bezorging per dag

user-26063 on 26 October 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

vanmorgen was de krant niet bezorgd,dit gemeld en een e-mail ontvangen.kom ik thuis om half 5 nog geen krant .de automatische telefoonbeantwoorder zegt “er kan nu niet meer nageleverd worden”
slecht werk !!!

Gewenste oplossing

likt mij moeilijk om een kranten dag terug te storten,het terug storten is dan duurder dan de krant zelf .
doe een voorstel en laat in ieder geval iets horen !!

All complaints of