Complaint: En weer laat TNT teken vallen

user-21744 on 03 November 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In ruim een week tijd zijn er weer drie brieven bij ons bezorgd die voor andere bewoners in de straat zijn. Is het nou zo moeilijk cijfers te lezen? Goed dat deze site er nu is. Ik ga er van uit ‘wordt vervolgd’. In twintig jaar tijd is dit nml. de zoveelste keer en het gaat maar door.
Ook nu weer de retorische vraag: waar blijven mijn poststukken die ik mis?

Gewenste oplossing

Leer lezen en instrueer medewerkers!

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste E20, Bedankt voor je melding over de postbezorging. Erg vervelend dat je vaak poststukken ontvangt die niet voor jou bestemd zijn. Ik bied je hiervoor mijn excuses aan. Graag informeer ik je hierover. Elk poststuk dat we niet op tijd of op het juiste adres bezorgen is er één te veel. Ik kan echter helaas niet aangeven waar de zendingen die je mist, zich bevinden. Het gaat hierbij namelijk om ongeregistreerde briefpost, waar geen administratie van bijgehouden wordt. Je klacht heb ik gemeld bij de betreffende leidinggevende met het verzoek actie te ondernemen, zodat de post op een juiste wijze wordt bezorgd. Hij zal dit bespreken met de betrokken medewerkers en zal erop toezien dat de bezorging van de post extra aandacht krijgt. Voor het ontstane ongemak bied ik je mijn verontschuldigingen aan. Ik ga ervan uit dat ik je zo voldoende heb geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Tamar TNT Post Klantenservice

Comment by poster of the complaint

15 years ago - TNTPost heeft deze klacht serieus genomen. Bovenstaand de reactie. Als commentaar hierop wil ik voor de desbetreffende medewerker meegeven dat ze melding moet maken van het feit dat de verkeerd bezorgde post wordt opgehaald door een medewerker. Na het lezen van dit bericht had ik zo iets van 'en nu?'. Vandaag kwam er een keurige vertegenwoordiger van TNT POst aan de deur met de vraag naar de klacht. De desbetreffende brieven er bij gepakt. Toen bleken twee brieven bezorgd te zijn door Sandd. Dat zag deze ewerker aan een korte afkorting in de adresregel. Mijn klacht betreft dus niet drie maar 1 brief die verkeerd bezorgd is. Chapeau voor de afhandeling en de snelheid. Maar ook hier betekend: garanties voor de toekomst zijn gezien het verleden niet waar gemaakt!"

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er kan helaas niet worden aangeven waar de zendingen die de klant mist, zich bevinden. Het gaat hierbij namelijk om ongeregistreerde briefpost, waar geen administratie van bijgehouden wordt.
De klacht is doorgegeven aan leidinggevende van de afdeling postbezorging met het verzoek actie te ondernemen, zodat de post op een juiste wijze wordt bezorgd. Hij zal dit bespreken met de betrokken medewerkers en zal erop toezien dat de bezorging van de post extra aandacht krijgt.

All complaints of