My complaint:
wij hebben in mei van dit jaar een hotelbon met brochure van onze kinderen gekregen. We hebben vanuit dezelfde brochure een hotel geboekt (hotel Chateau Bleu, Trooz in Belgie (Luik omgeving). Toen we aankwamen bleek het bedrag voor ontbijt en diner 15 euro per persoon per dag duurder te zijn, wat neerkomt op een totaal van 90 euro.
Dat vinden we nogal veel geld en een heel vervelende situatie voor het hotel en voor ons.
Nu heb ik gebeld met de organisatie van Hotelbon, waar ze ons vertelden dat het wel goed op de site staat en dat we het daar hadden moeten checken! Nou hier zijn we het helemaal niet mee eens, want dan moet je voor elk hotel op de site gaan kijken of het bedrag wel klopt van het desbetreffende hotel(dat is voor ons geen optie).
Ook is de brochure ons in mei toegestuurd zonder een bijgevoegd papiertje waarin staat dat een enkel hotel er met een verkeerd bedrag in zou kunnen staan.
Wij vinden dat de organisatie zich er te makkelijk vanaf door te melden dat zij niet verantwoordelijk zijn voor veranderingen die het hotel aanbrengt, maar in dit geval hebben zij de foute informatie in de brochure gezet.
Ook de patron vond het heel vervelend, want hij heeft het herhaaldelijk aangegeven!!!
Gewenste oplossing
Het bedrag terug gestort is het meest nette, maar een tegemoetkoming in de kosten sowieso. En dan niet afdoen met een nieuwe tegoedbon.