Complaint: iphone 4g

user-27356 on 06 November 2010 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

hallo,ik wou vandaag een abonementje afsluiten met een iphone 4g,nadat ik een folder thuis in de bus gehad heb,warin stond dat je naast het abbonement van 44,95p/mnd een bedrag moest betalen van 89,95 voor het soestel,ik kwam in de winkel met mn folder en daar stond dat je naast het obonement 164,euro moest betalen voor het toestel ?,ik lied de verkoper het folder zien warop hij hij antwoorde;dat is een oude folder,bij thuiskomst keek ik nogmaals in de folder,en toen zag ik dat de folder geldig was van 23oct tot en met 7 november,vandaag was/is het 7 november maar het is nu mooi te laat want de winkels zijn nu wel dicht,ik vind dit niet netjes van de medewerker

Gewenste oplossing

dat ik alsnog het abbonement af kan sluiten met de folder prijs !

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Comment by poster of the complaint

13 years ago - hallo heb gister belcompany eindhoven gebeld want die hadden koopzondag,heb gevraagd of ze de i phone 4 uit de folder hadden met het abbonement van 44,95 ,en toestelprijs van 89,95,,; jah klopt zij de verkoper 90 euro moet je bijbetalen,ben naar eindhoven gereden waarnaar ik te horen kreeg dat je 149,95 euro moest bijbetalen ben nu 2x in 2 dagen voor gek gehouden

Comment by poster of the complaint

13 years ago - mijn klacht is behandelt,ben tevreden met de tegenmoetkoming

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant excuses aangeboden en uitleg gegeven over de prijsverhogingen van T-Mobile.

All complaints of