Complaint: Selectvracht komt haar afspraken niet na!!!!!

user-27639 on 08 November 2010 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen dinsdag heb ik een pakketje besteld bij wehkamp. Door selectvracht zou dit op donderdagavond bezorgd worden. tot 22:00 bezorgen ze echter ik ben na een avond braaf thuis te hebben gewacht heel even naar naar de buren en om 22:10 word er een briefje door de bus gedaan. Daar stond op dat het op vrijdagavond weer bezorgd zou worden.
MIjn dochter was zondag’s jarig en voor haar was dit cadeau.
Nu heeft zij op haar 8 jarige verjaardag geen cadeau gehad omdat selectvracht niet meer is geweest. Ook de zaterdag zijn we kosten wat het kost de hele dag thuis geweest in de hoop dat er bezorgd wordt. We zij nu zo goed als een week verder en we hebben nog niets. Dit is echt geen service! Wehkamp ga a.u.b. met een andere partij samenwerken.

Gewenste oplossing

Als er ASAP bezorgd wordt. De fout die ik hiermee bij mijn dochter heb gemaakt is niet meer goed te maken.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of