Complaint: trap er niet meer in,blokkeer je rekening voor de NEM.

user-28491 on 15 November 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In aug 09 ben ik overgestapt van RWE,naar de NEM,zij vroegen om de meterstanden door te geven,dat heb ik netjes gedaan via de telefoon,de stand die ik heb doorgegeven was 16,246 kWH.nu zeggen ze bij de NEM dat ze geen meterstand door hebben gekregen,en dat de netwerkbeheerder n schatting heeft gemaakt,en die was volgens hem 2114kWH wat onmogelijk is,doordat wij al 5 jr in de zelfde nieuwbouwwoning wonen,en daar de stand altijd op 0 begint.dus wij zouden volgens de netwerkbeheerder in 5 jr tijd maar 2114 kWH hebben verbruikt. nu 1 JAAR later hebben wij volgens de NEM
15,073 kWH in 1 jaar verbruikt.hoe is dit mogelijk,na diverse telefoontjes word er gezegd,dat er bij de netwerkbeheerder n fout is gemaakt,en dat het terug word gedraaid,maar of we wel even 2095,76 euro willen betalen,ik ben meteen naar het girokantoor gegaan,om de machtiging van de NEM te blokkeren,dit kun je voor 2jaar doen,en kunnen ze zeker niets afschrijven(DIT ZOU IEDEREEN MOETEN DOEN).dus nu dreigen ze met afsluiting,ben momenteel bezig met de rechtszaak. ik hoop dat wij een keer gaan winnen in plaats van DE NEDERLANDSE ENERGIE MAATSCHAPPIJ.

Gewenste oplossing

Dat er een nieuwe, goede jaarafrekening kan komen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Hallo,beste mensen,ik ben nog niet tevreden over de afhandeling. wij worden zo al 3 jaar aan het lijntje gehouden door de nederlandse energie maatschappij,ze beloven van alles,maar komen tot op heden hun afspraken niet na,7 wkn geleden heb ik een brief ontvangen van de NEM,dat ze de nota nog een keer zouden herzien,en dat ik binnen 6 weken bericht hierover zou krijgen,maar tot op heden nog steeds niets gehoord.

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Onze excuses voor de vertraging van de afhandeling van uw klacht. U ontvangt spoedig een correctienota. Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice dan naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of