Complaint: stop call centra van energie leveranciers / alleen schriftelijke opdrachten

user-28529 on 16 November 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

via callcentra benaderd geen opdracht gegeven om naar NEM over te gaan. NEM verbreekt zelf oude leveringscontract (hoe kan dat) . Gesommeerd tot herstel oude kontract, na 3 dagen uitgevoerd. Klaar denk je…….nee krijg factuur van omzetting( dat bedenk ik niet ) na diverse telefoontjes, op mails wordt niet gereageerd, O.K. factuur werd gecrediteerd nooit bevestiging schrijven over gehad. 2 jaar later incasso bureau zelfde mededeling gedaan verder nooit meer iet van hen gehoord weer 2 jaar later ander incassobureau (facturen worden in containers verkocht)zelfde verhaal behalve dat ik zei ga maar naar de rechter. 2.5 jaar later Deurwaaarder bureau zelfde verhaal en nu ga ik morgen 9:00 kanton rechter Haarlem ik ben benieuwd!!!!!!

Gewenste oplossing

Vrijspraak natuurlijk en vergoeding voor al de brieven telefoontjes en andere ongemakken zeg maar 500 Euro en direct verbod van alle callcenters en colporteurs en afleidingen voor alle energie en telecom producten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of