My complaint:
Dit jaar is het een ramp betreffende levering in onze wijk (Nesselande rotterdam).Eerst 3 weken lang geen krant gehad uiteraard diverse telefoontjes gepleegd en mails gestuurd een vergoeding gehad van 3 kranten ????(zij geven aan nooit een melding gehad te hebben terijl ik iedere ochtend gebeld heb) geen verlenging abonnement (zoals voorgesteld) buiten dat hadden wij het jaarlijks abonnement opgezegd maar op 1 of andere manier is dit nooit verwerkt bij de telegraaf waardoor wij nu weer aan een abonnenment vastzitten voor ee halfjaar .Maar nu weer in 2 weken tijd 4x geen krant gehad ?????het breemde is dat mijn schoonouders netjes een brief krijgen voor het niet leveren van de krant (die hadden ze niet destijds) en een vergoeding hiervoor hebben geahd ?????denk zelf dat ze beide namen door elkaar gehaald hebben maar bevreemd wel en eigenlijk stoort dit me mateloos .
Gewenste oplossing
Oplossing …ik wil voor zolang onze abonnement koopt op tijd mijn krant en dat de telegraaf de communicatie richting de klanten snel gaat verbeteren want hoe zij hier mee omgaan vind ik zeer beneden peil .

