Complaint: Extra telefoonkosten door fout See tickets

user-29166 on 22 November 2010 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben kaarten besteld voor de musical Mary Poppins. Nu hebben wij alleen twee musical bonnen waardoor wij telefonisch contact op moesten nemen om hiermee kaarten te reserveren. Bij de eerste keer bellen duurde het al 15 minuten a 45 cent per min excl. de gewone belkosten. Maar goed, dat kan een keer gebeuren.(ook al betwijfel ik dat)
See tickets zou ons een mail sturen zodat wij konden betalen via ideal en de kortingsbonnen moeten we opsturen.(aangetekend) Wij moesten binnen een uur reageren anders zouden de kaarten weer vrijgegeven worden. Maar na een uur hadden wij nog steeds niks ontvangen waardoor wij nog een keer moesten bellen. Deze keer duurde het maar liefst 17 minuten en bleek dat de medewerker van seetickets een typfout had gemaakt in het emailadres. Daarnaast bleek dat er zonder te vragen een annulerings verzekering was afgesloten. Nu hadden wij waarschijnlijk wel een annulerings verzekering afgesloten maar het feit dat dit zomaar ongevraagd gedaan wordt vind ik niet netjes. Maar met de telefoonkosten, het aangetekend versturen en de annuleringsverzekering loopt de prijs per kaartje aardig op. Met in je achterhoofd dat de kaarten al 80,- per stuk kosten.

Met vriendelijke groet,

Gean van de Ven
0652463771

Gewenste oplossing

Een vergoeding van de gemaakte telefoonkosten. Daarnaast zou het netjes zijn als we de annuleringsverzekering ook vergoed krijgen aangezien deze ongevraagd is afgesloten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Ten tijde van het melden van deze klacht op klacht.nl was See Tickets hierop nog niet actief. De klacht is om deze reden afgesloten.

All complaints of