Complaint: slechte klantvriendelijkheid

makro on 23 November 2010 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik bij Macro in Beverwijk paar artikelen gekocht, vervolgens moest ik in een lange rij aan de kassa aansluiten waar ik wel 15minuten moest wachten, toen ik eindelijk aan de beurt was,zij de kassière dat ik verkeerd stond en elders in de rij moest staan omdat het alleen voor de kaarten Horeca en goldcard was. Met verbazing kijk ik hoe slecht het wordt aangegeven. Ik weer in een lange rij staan weer 15 minuten, zie ik tot mijn verbazing dat er toch ook mensen zonder die horeca of goldcard aan dezelfde kassa geholpen werden, waar ik weg gestuurd werd!
Ik maak er melding van aan de service balie, krijg ik antwoord, ja klopt het is alleen voor goldcard houders…
Maar tijdelijk mochten ze even andere mensen helpen, zegt ze…”u heeft gewoon pech gehad” ze laten mij 30 minuten in een rij staan!! Zeer klant onvriendelijk! En weg gestuurd worden bij een kassa met maar 4 verschillende artikelen…

Gewenste oplossing

Geen oplossing, ze hadden mij kunnen toegeven dat ze fout zaten en op zijn minst netjes een kopje koffie kunnen aanbieden voor de moeite…
De onaangename discussie bij de service balie heeft mij ertoe bewogen niet meer naar de makro te gaan boodschappen te doen.
Dus weet niet wie er “pech” heeft gehad in dit geval.

Message from Makro

13 years ago - Geachte heer, mevrouw, Het spijt ons te horen dat u een nare ervaring heeft gehad in de vestiging Beverwijk. Wij bieden u hiervoor onze oprechte excuses aan. Om uw klacht in behandeling te nemen willen wij u vragen uw melding via e-mail aan ons door te geven. Ons e-mailadres is contact@makro.nl. Wilt u in deze e-mail tevens uw klantnummer en adresgegevens noteren? Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Makro Customer Service Center

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Makro

All complaints of