My complaint:
Ik bij Macro in Beverwijk paar artikelen gekocht, vervolgens moest ik in een lange rij aan de kassa aansluiten waar ik wel 15minuten moest wachten, toen ik eindelijk aan de beurt was,zij de kassière dat ik verkeerd stond en elders in de rij moest staan omdat het alleen voor de kaarten Horeca en goldcard was. Met verbazing kijk ik hoe slecht het wordt aangegeven. Ik weer in een lange rij staan weer 15 minuten, zie ik tot mijn verbazing dat er toch ook mensen zonder die horeca of goldcard aan dezelfde kassa geholpen werden, waar ik weg gestuurd werd!
Ik maak er melding van aan de service balie, krijg ik antwoord, ja klopt het is alleen voor goldcard houders…
Maar tijdelijk mochten ze even andere mensen helpen, zegt ze…”u heeft gewoon pech gehad” ze laten mij 30 minuten in een rij staan!! Zeer klant onvriendelijk! En weg gestuurd worden bij een kassa met maar 4 verschillende artikelen…
Gewenste oplossing
Geen oplossing, ze hadden mij kunnen toegeven dat ze fout zaten en op zijn minst netjes een kopje koffie kunnen aanbieden voor de moeite…
De onaangename discussie bij de service balie heeft mij ertoe bewogen niet meer naar de makro te gaan boodschappen te doen.
Dus weet niet wie er “pech” heeft gehad in dit geval.