Complaint: 96 euro VERDWENEN

user-29436 on 23 November 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

NEM zegt in maart 2010 het maandbedrag van 96 euro gestorneerd te hebben naar mijn rekening ivm het ontbreken van het debiteurennummer. Echter heb ik niets ontvangen. Ben zelfs doorgestuurd naar incassobureau nadat ik het bedrag (voor de 2e keer!!!)heb overgemaakt om verder gezeur te voorkomen. Heb minimaal 15 keer hierover gebeld in de afgelopen maanden en heb 2 maal als bewijs een bankafschrift opgestuurd waarop staat dat het bedrag niet is ontvangen. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Er wordt vaak beloofd dat er wordt teruggebeld maar dat wordt niet gedaan. Elke keer weer moet ik het opnieuw uitleggen omdat er blijkbaar geen goede rapportage van de eerder gesprekken is opgemaakt en in 9 van de 10 keer snapt de medewerker niet wat ik bedoel. Ook is de betalingsadministratie een zooitje. Bedragen van de andere maanden herkenden ze pas toen ik naast het betlingskenmerk ook het adres, debiteurennummer en factuurnummer vermeldde. Dit terwijl bij andere bedrijven het betalingskenmerk voldoende is! Ik ben meerdere malen naar mijn eigen bank verwezen maar zij kunnen het niet traceren omdat het bij de bankrekening van de NEM vandaan komt. De NEM zegt dat het niet mogelijk is om hun bank te vragen waar het bedrag is gebleven! Het kan toch niet verdwenen zijn???

Gewenste oplossing

Als mijn klacht serieus wordt behandeld, het bedrag wordt teruggevonden en teruggestort.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of