My complaint:
NEM zegt in maart 2010 het maandbedrag van 96 euro gestorneerd te hebben naar mijn rekening ivm het ontbreken van het debiteurennummer. Echter heb ik niets ontvangen. Ben zelfs doorgestuurd naar incassobureau nadat ik het bedrag (voor de 2e keer!!!)heb overgemaakt om verder gezeur te voorkomen. Heb minimaal 15 keer hierover gebeld in de afgelopen maanden en heb 2 maal als bewijs een bankafschrift opgestuurd waarop staat dat het bedrag niet is ontvangen. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Er wordt vaak beloofd dat er wordt teruggebeld maar dat wordt niet gedaan. Elke keer weer moet ik het opnieuw uitleggen omdat er blijkbaar geen goede rapportage van de eerder gesprekken is opgemaakt en in 9 van de 10 keer snapt de medewerker niet wat ik bedoel. Ook is de betalingsadministratie een zooitje. Bedragen van de andere maanden herkenden ze pas toen ik naast het betlingskenmerk ook het adres, debiteurennummer en factuurnummer vermeldde. Dit terwijl bij andere bedrijven het betalingskenmerk voldoende is! Ik ben meerdere malen naar mijn eigen bank verwezen maar zij kunnen het niet traceren omdat het bij de bankrekening van de NEM vandaan komt. De NEM zegt dat het niet mogelijk is om hun bank te vragen waar het bedrag is gebleven! Het kan toch niet verdwenen zijn???
Gewenste oplossing
Als mijn klacht serieus wordt behandeld, het bedrag wordt teruggevonden en teruggestort.