Complaint: nokia C5

user-29783 on 25 November 2010 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste,
Op 08/10/2010 kocht ik een gsm toestel van het merk Nokia model C5,bij de firma Belcompany, Stationstraat 31,9620 Zottegm. IMEI nummer 353792044484876 Referentie 1170 .Na een maand gebruik valt er een deel van het beeldscherm uit, bijgevolg is mijn toestel onbruikbaar Er was een twee-jaar garantie afspraak gemaakt Op 24/11/2010 antwoord Belcompany dat Nokia van mening is dat dit niet onder de garantie voorwaarden valt Met Nokia had ik echter niks te maken.Ik heb dit toestel bij Belcompany gekocht en heb ook voor hun service betaald. Nokia verlangt 106.53 euro herstellingskosten.Daarboven verlangt Belcompany 42.35 euro onderzoekskosten indien ik het defecte toestel terug wil. Zie bijlage. Het toestel heeft 160 euro gekost.
Nu vraag ik U, wat voor waarde hebben deze garantie bewijzen?! Kan dit zomaar? Zijn de garantiebewijzen dan geen misleiding?

Hoogachtend,
Deblock stefan
Bijlage
Beste,

Aangezien de schade aan uw toestel volgens Nokia niet onder garantie valt, hebben wij een prijsopgave van het reparatiecentrum ontvangen.
Voor de herstelling rekenen zij 106.53€ inc BTW, indien u niet akkoord gaat en u wenst uw toestel terug, dient u enkel de onderzoekskosten te betalen i.e. 42.35€ inc BTW. U kan ook kosteloos afstand doen van uw toestel.
Indien u niet akkoord gaat met deze keuze, mag u uw gerieven laten blijken per kerende, dan stuur ik dat door naar de desbetreffende dienst.

Met vriendelijke groet,
Het BelCompany Team

Belcompany Zottegem (9620)
Stationstraat 31
T: 09/261.44.01
E: zottegem@belcompany.be

Openingsuren
MA 10u-18u
DI 10u-18u
WO 10u-18u
DO 10u-18u
VR 10u-18u
ZA 10u-18u
ZO Gesloten

Gewenste oplossing

gewoon dat mijn toestel in garantie wordt hersteld

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

BelCompany Nederland staat geheel los van BelCompany België.

Wij hebben de contactgegevens doorgegeven zodat de klant zijn/haar klacht bij het juiste bedrijf kan indienen.

BelCompany Nederland

All complaints of