Complaint: eindafrekening

user-30384 on 30 November 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Eindafrekening . teveel betaald en te ontvangen op mijn rekening 680,34 euro. uitbetalings termijn 12 november 2010. Mijn klacht is dat ze te laat zijn.Opmerkelijk!.. Mij niet willen vertellen welke derde van de administratie de betalingsoverdracht in behandeling neemt.

Gewenste oplossing

Per direct betalen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of