My complaint:
Krijg je honderd vijftig euro aan musicalbonnen. Dan wil je graag boeken voor 5 personen. Kost 44 euro voor 4e rang. Dan heb je bij elkaar 23 euro reserveringskosten administratiekosten enz. Omdat je niet in Amsterdam woont en de bonnen niet bij de betaalverwerking kan brengen moet je ze opsturen. Wel aangetekend, want het is wel rot als de bonnen zoekraken bij TNT, waar nl zoveel zoek raakt.
Kosten aangetekend ong. 7 euro.
Bij elkaar dus 30 euro. Maar dan hebben we het nog niet gehad over 09003005000, 45 cent per minuut. Ze zeggen standaard dat de wachttijd langer dan 60 seconden is. Vervolgens wacht je minstens 3 minuten. Ik vind het diep treurig. Wie was er nu ook weer KONING, DE KLANT OF JOOP VAN DE ENDE?
Gewenste oplossing
Geen wachttijd, en gewone telefoonkosten. Klantvriendelijke bediening in de kosten.