Complaint: Musicalbonnen inwisselen, en dan bijkomende kosten

user-30528 on 01 December 2010 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Krijg je honderd vijftig euro aan musicalbonnen. Dan wil je graag boeken voor 5 personen. Kost 44 euro voor 4e rang. Dan heb je bij elkaar 23 euro reserveringskosten administratiekosten enz. Omdat je niet in Amsterdam woont en de bonnen niet bij de betaalverwerking kan brengen moet je ze opsturen. Wel aangetekend, want het is wel rot als de bonnen zoekraken bij TNT, waar nl zoveel zoek raakt.
Kosten aangetekend ong. 7 euro.
Bij elkaar dus 30 euro. Maar dan hebben we het nog niet gehad over 09003005000, 45 cent per minuut. Ze zeggen standaard dat de wachttijd langer dan 60 seconden is. Vervolgens wacht je minstens 3 minuten. Ik vind het diep treurig. Wie was er nu ook weer KONING, DE KLANT OF JOOP VAN DE ENDE?

Gewenste oplossing

Geen wachttijd, en gewone telefoonkosten. Klantvriendelijke bediening in de kosten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De Nationale Musicalbon is vervangen door de Musicalcard. Met de digitale code hierop kunt u reserveren. U hoeft de bonnen dan ook niet meer toe te sturen. Tevens is het mogelijk om deze in te wisselen bij een reservering op onze internetpagina.

All complaints of