My complaint:
de krantbezorger van de telegraaf fietst (w.s. al heel lang )elke ochtend onder de carport tussen 2 auto’s door waar nog geen meter ruimte tussen zit. wie gaat de schade betalen mocht er iets gebeuren? bij toeval ontdekte ik het , elke ochtend weer !! wilt u hier aub voor zorgen dat dit is afgelopen? hij kan toch wel zijn fiets op het trottoir zetten? mij is ooit toegezegd dat dat absoluut niet mag maar omdat het vaak vroeg is zien de klanten dat niet. met vr groeten C Heyt
Gewenste oplossing
nooit meer tussen de auto’s door fietsen en dan nog eens draaien terwijl daar helemaal geen ruime voor is.
gewoon de fiets op het trottoir plaatsen en LOPEND de krant in de bus stoppen.

