Complaint: soldaat van oranje de musical

user-31046 on 05 December 2010 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte dame en/of heer,

In de hoop dat deze mail bij de juiste persoon terecht komt, wil ik mijn teleurstelling kenbaar maken over de wijze waarop onze boeking van Soldaat van Oranje is verwerkt.

Wij bezoeken met grote regelmaat musicals en theatervoorstellingen en hebben met enkele vrienden de agenda’s getrokken om een datum te vinden om samen naar Soldaat van Oranje te gaan.
Wij hebben van zaterdag op zondag 21 november 2010 een reservering gemaakt voor Soldaat van Oranje voor 7personen op 27 februari om 14.00 uur. We hebben hierbij gekozen voor de bankoverschrijving. De mail met betalingsgegevens (naar welk rekeningnr. en onder welke referentie te betalen) werd echter niet door ons ontvangen. Hierop maandag 22/11 meteen gebeld met SEE-tickets voor 45 ct per minuut. Zij konden ons de gegevens niet verstrekken, we moesten de herinneringsmail maar afwachten en dan meteen betalen. We hebben ook nog een contactformulier per mail naar uw organisatie verzonden om de gegevens op te vragen, maar ook daarop geen reactie ontvangen. De herinneringsmail kwam op 24/11 binnen, waarna ik het bedrag direct per internetbankieren heb voldaan (zie hieronder). Ik werk zelf bij een bank en weet dat dit bedrag dan uiterlijk 25/11 bij u zichtbaar geweest moet zijn. De e-tickets kwamen maar niet binnen, dus op 1/12 maar weer met uw organisatie gebeld voor 45 ct per minuut… Deze medewerkster (Els, Ellen?) verzekerde mij dat de reservering nog stond en dat de betaling nog verwerkt moest worden. Dat kon wel 10 dagen duren… Ik heb bij deze medewerkster meermaals benadrukt dat, volgens de herinneringsmail, de betaling binnen 2 dagen verwerkt moest zijn, omdat mijn bestelling anders geannuleerd zou worden. Het zat me niet lekker dat de status op 1/12 nog niet op betaald stond, terwijl ik de overschrijving toch al op 24/11 had gedaan! Volgens haar hoefde ik me geen zorgen te maken en zou het allemaal wel goedkomen…

Tot onze grote schrik ontvingen we vandaag een mail dat onze bestelling geannuleerd is! Meteen weer voor 45 ct per minuut gebeld. Men kon echter niets voor ons doen. Ik kon een nieuwe boeking doen waardoor we i.p.v. op de eerder gereserveerde rij 3 op rij 24 terecht konden! ONACCEPTABEL!!! Dan moesten we maar een andere datum kiezen… Geen tegemoetkoming, er werd totaal niet meegedacht, niks! Er kon nog net 1 lullige sorry vanaf, toen ik een opmerking maakte over het feit dat een excuus toch wel op zijn plaats was.

Ik sta erop per omgaande mijn betaling terug te ontvangen inclusief een compensatie voor de door mij gemaakte telefoonkosten. We kunnen dan bezien of we een nieuwe reservering maken, als er tenminste met 7 man weer een andere datum te prikken is, waarop we allemaal kunnen. Ik kan niet 2x tegelijk zo’n bedrag van mijn rekening missen… De kopie van de afschrijving van onze internetbetaling hadden we toegevoegd.

Wij hebben alles gedaan wat verwacht mocht worden en meer, maar See blijft in gebreken. Totale arrogantie en desinteresse is hetgeen dat je als ervaring meekrijgt bij een boeking van iets leuks. Jammer van deze negatieve sluier over een mooie productie.

A. Mertens
Eindhoven

Gewenste oplossing

Eigenlijk onze kaarten/reservering zoals geboekt. Deze kaarten zijn vergeven, maar een nette oplossing vanuit See is het minste. Geven geen reactie en ook ons geld is nog steeds niet terug geboekt.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Ten tijde van het melden van uw klacht op klacht.nl was See Tickets hierop nog niet actief. Uw klacht wordt vanwege deze reden afgesloten. We gaan ervan uit dat u deze ook bij See Tickets hebt ingediend.

All complaints of