Complaint: weer geen telegraaf d,d. 6-12-2010

user-31166 on 06 December 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wederom geen telegraaf ontvangen. is de zesde of zevende
keer in een maand tijd.Zolang als deze bezorger blijft zal het een puinhoop blijven.Ook geen krant na ontvange.
ik heb nu 40,5 jaar een abbonnement,maar als het zo blijft
zal ik een andere krant moeten nemen,maar geen van de
telegraaf media groep,waNT ANDERS KOMT NOG DEZELFDE BEZORGER en dan blijft het een puinhoop

Gewenste oplossing

andere bezorger en iedere morgen de telegraaf in mijn bus

All complaints of