Complaint: Onbereikbaarheid Seetickets

user-31609 on 09 December 2010 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Seetickets vraagt 45 cent per minuut voor een telefoongesprek. Aangezien je meestal meer dan 5 minuten in de wacht hangt en ik bijna 10x moest bellen, voordat ik een medewerkster aan de lijn kreeg: een kostbare aangelegenheid.Ook 3 emails naar de klantenservice hielpen mij niet verder dan 1 automatische ontvangstbevestiging en daarna nooit meer iets (meer als 10 dagen). Vandaag krijg ik eindelijk een persoon aan de lijn na 3 minuten, die mij in minuut 12 vertelt, dat de genoemde plaatsen alleen maar te krijgen zijn met het nummer van de Musicalcard, (die ik nog niet in huis heb gehaald, omdat ik eerst moest weten wat het precies gaat kosten). Kortom: reserveren kan niet zomaar, maar ze noemen het wel zo! Al met al totaal onbevredigend en frustrerend. Als ik het mijn oudste dochter niet had beloofd, ging ik na deze toestanden niet meer!

Gewenste oplossing

Vergoeding van mijn telefoonkosten en 1 kaartje van de 3 voor niets komende zondag bij Mary Poppins om 14:00.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Ten tijde van het melden van uw klacht op klacht.nl was See Tickets hierop nog niet actief. Uw klacht wordt vanwege deze reden afgesloten.

All complaints of