Complaint: te hoge eindafrekening

user-31658 on 09 December 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

per 1 juni zouden wij eindelijk ons huis kunnen verkopen,helaas was dat voor de tegenpartij niet haalbaar,dus de NEM gebeld,die vriendelijke mevrouw zei me geef niks,an de akte de meterstanden doorgeven,geen probleem,dus wij gedaan,tot we in juli de eindafrekening kregen moesten van een leeg huis(juli 2009)eindafrekeing gehad in januari en nu in juli een bedrag betalen van €655,-,dus wij kijken,hebben ze ons te hoog ingeschat,ennexis gebeld,maar die willen geen correctie doorvoeren,omdat hun dus 200% boven en er 50% onder de standen mogen zitten.meerdere malen telefoontjes gepleegd,maar nee wij waren fout,het ligt nu dus ook bij het incasso bureau,omdat wij niet betalen voor iets wat we niet hebben afgenomen,de DAS nog ingeschakelt,maar die zegt gewoon,juridisch gezien moet je gewoon betalen.huidige bewoners een correctie verzoek ingediend,ook dit verzoek is afgewezen.dus die rekening ligt dus bij incasso,kregen we vandaag een brief,dat ze ons gaan afluiten op het nieuwe adres.prettig in de winter en 2 kleine kinderen.vind het raar dat ze je op je nieuwe adres kunnen pakken van het oude adres.helaas hebben we niet alles zwart op wit staan.zoals onze klacht,anders konden we de geschillen commisie aanspreken.dus we mogen nu binnen 5 dgn alles betalen,anders gaat de stroom eraf,en dus contractbreuk(loopt 1 feb 2011 af.)

Gewenste oplossing

dat ze toegeven dat ze fout zijn en ons kwijtschelden en ons niet afsluiten,zo met de feestdagen en 2 kleine kinderen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of