My complaint:
De krant op zaterdag is vaak beschadigd omdat het niet in zijn geheel door de brievenbus past. Dit komt door alle bijlagen. Waar ik me helemaal aan erger is dat de vrouw regelmatig ontbreekt en nu is dat 2 zaterdagen achter elkaar.
Gewenste oplossing
De zaterdagkrant zou in gedeelten door de brievenbus moeten.Een oplossing omdat ik niet de vrouw ontvang weet ik niet maar ik sta nu wel op het punt om de telegraaf op te zeggen in het nieuwe jaar.

