Complaint: klepje van samsung diva gebroken zonder enige val,stoot of klemschade

user-31818 on 11 December 2010 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

medio mei/juni bij de belcompany een nieuwe samsung diva aangeschaft.
in november 2010 ging het klepke niet meer open of slecht open/dicht.
terug naar de belcompany geweest,de desbetreffende verkoper heeft zeker 5 minuten zitten staren naar de diva en ter plekker geconstateerd dat het toestel geen val,stoot of klemschade had.
toestel werd ter reperatie opgestuurd.
ik zou gebeld worden.
na 1 maand maar eens langs gelopen,toestel was al 14 dagen terug,maar niet gerepareerd.
was eigen schuld en er zat klemschade aan????
hierop officeele klacht ingediend,na 5 dagen netjes antwoord terug,een standaard briefje dat de medewerkers erg kundig zijn en zelf kunnen bepalen hoe er schade ontstaat aan een telefoon.

Gewenste oplossing

nieuw klepje monteren.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Comment by poster of the complaint

13 years ago - helemaal niks opgelost. telefoon moet terug voor een second opinion??? dus niks is opgelost,telefoon is 5 maanden oud en kapot. slechte service van de belcompany en slechte kwaliteit telefoon.

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant geïnformeerd over wat de mogelijkheden zijn bij deze vaststelling door het reparatiecentrum

All complaints of