My complaint:
bij het overstappen van eon naar nem ging het goed fout, ipv overgezet ben ik stopgezet.
Heb me aangemeld om naar nem over te stappen en moest dit op een bandje dus zo gedaan.Omdat ik al bang was dat er miss. iets fout zou gaan en ik zonder energie zou komen melde ik me voor de zekerheid bij nog een maatsch. die voordeliger was. omdat nem mij snel terugbelde met het verzoek het gesprek overnieuw te doen omdat de 1e opname niet goed was gegaan volgens hun.Dit deed ik , deze x met een jongeman. Dus ik dacht alles okee nu snel de andere maatsch. bellen met de mededeling dat de aanvraag gecanceld kon worden en hoe dit te doen, u hoeft niets te doen zij ze want dat doet uw nieuwe maatsch. voor u en jawel ik belde ook de eon met deze vraag en kreeg als antwoord hetzelfde,dus ik was al opgezegd. Na ong. 2 weken miss. 3 stonden er ineens 2 mannen van het netwerkbedrijf Endinet aan de deur met de mededeling dat ze de meter op kwamen halen.Na wat praten kwamen we tot de conclusie dat ik wel afgemeld maar niet aangemeld was bij een nieuwe energieleverancier.Ik bellen en bellen met de nederlandse energie maatschappij maar ze blijven nu bij het antwoord dat ik daar helemaal niet aangemeld ben geweest en er dus ook nooit een telefoongesprek plaats gevonden zou hebben laat staan zelfs tot 2 maal toe.Dit met als gevolg dat ik heden nog steeds zonder enige energievoorziening in mijn woning omdat de terugplaatskosten van de meter voor mij te hoog zijn,Ik ben hier erg verdrietig en uiterst teleurgesteld over.
Gewenste oplossing
Het zou fijn zijn als ze alles ongedaan konden maken en herstellen, dus zorgen dat ik weer gas,stroom kan gebruiken.
Zonder dat ik eerst zoveel kosten (2x 270,-)moet maken.