Complaint: Nog even en de Telegraaf stuurt incassobureau

user-32496 on 17 December 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanaf 5 juni 2010 op de Telegraaf geabonneerd voor € 48,– per kwartaal.2 kwartalen geincasseerd voor € 48,- per kwartaal. Nu ineens per kwartaal € 70,95
Telegraaf beweert aanbieding voor een halfjaar. Dit staat nergens in de abonnementsgegevens en is ook nooit meegedeeld.
Brief gestuurd met abonnementsbeeindiging per direkt. Mocht het kontrakt anders bepalen dan verzoek ik ze gemotiveerd de juiste datum van beeindiging mee te delen. Opzegtermijn is normaal een maand en zij hanteren 3 maanden. Ze mogen nog een maand bezorgen en dat betaal ik dan. Het kwartaal dat ze hebben geincassserd heb ik laten storneren. Ze gaan gewoon door met bezorgen en sturen doodleuk een betalingsherinnering. Geen reaktie op mijn brief.
Ben benieuwd wanneer het incassobureau wordt ingeschakeld. Ik voel me goed belazerd met de zogenaamde aanbieding van de Telegraaf en ze hoeven niet te komen met weer een deal.

Gewenste oplossing

Stoppen met de Telegraaf bezorgen.

All complaints of