Complaint: Je doet wat ik nu zeg, anders….

user-32516 on 18 December 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op een mooie rustige avond, 17 december 2010, deze week mijn eerste vrije avond en kijkend naar Harry Potter, gaat de telefoon. De NEM. Bent u tevreden over de NEM? Ik zou niet weten waarom niet.Heeft u vragen en of opmerkingen? Nee. U bent reeds jaren klant en ik kan u een beter 2 jarig contract aanbieden…. Had u mij dit niet per post kunnen sturen dan had ik het kunnen bestuderen?! Nee dat gaat niet. Ik start nu het bandje en alles is geregeld. Nee, geen bandjes als ik niet weet waar het werkelijk over gaat. Dan niet. Einde gesprek.

Gewenste oplossing

Ik noem dit telefoon terreur en een klant onvriendelijke, lees onbeschofte, benadering. Om te beginnen zou een excuus goed zijn waarna een schriftelijk voorstel. Dan zou ik mogelijk bereid zijn mijn opzegging, per onmiddellijk, te heroverwegen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of