My complaint:
Ik ben nu sinds 21 oktober bezig met Canal digitaal en heb nu 5 klachten brieven verstuurd. Ik krijg als reactie standaard brieven waarin niet ingegaan wordt op mijn vragen of punten die benoemd zijn in mijn klachtenbrieven. De laatste brief kreeg ik gedateerd op 16 december waarin aangegeven wordt dat indien ik eerder mijn brief aangetekend had verzonden zij graag nummer en verzendbewijs willen ontvangen om opnieuw mijn klacht in behandeling te nemen. Oftewel als ik dat dus niet kan overleggen wordt mijn klacht niet meer behandeld?!
Ik ga hier niet meer accoord. Ik ga maar nu maar eens via de email proberen of ik er door kom.
Gewenste oplossing
Ik wil dat met ingang van 1 oktober 2010 mijn abonnement bij Canal digitaal wordt opgezegd en ik geen kosten meer verschuldigd ben. Ook wil ik een excuus brief ontvangen.

