My complaint:
26-11 met mijn 2 zussen een crazy shopping exeperience geboekt á 64,- excl verzendkosten. Op de dag van de musical zie ik op het entree kaartje staan dat wij minimaal een week van te voren bericht thuis zouden ontvangen aangaande de invulling van deze exeperience. Ik had en heb niets vernomen. Aangekomen bij het Luxor wist een dame van de kassa mij te vertellen dat er meerdere mensen gedupeerd waren,daar zij ook geen info vooraf ontvangen hadden. Bleek dat er een soort shopping route was uitgezet met de daarbij behorende speciale acties bij aangesloten winkeliers. Uiteindelijk hebben we alleen de musical gezien tegen de hoofdprijs.
Ik probeer al een week contact te krijgen, zodat men mij behoorlijk kan uitleggen waar het hier mis is gegaan, en dat ik op zijn minst deze exeperience kosten waar wij geen gebruik van hebben gemaakt terug gevorderd wil zien.
Geen taal nog teken. Ik ben hier beoorlijk ziek van. Ik heb eerder kaarten besteld bij See Ticket en nooit eerder klachten gehad. De bestellingen zijn altijd prima verlopen. Maar ik ben momenteel diep teleurgesteld.
Gewenste oplossing
Dat ik het geld terug gestort krijg welke de shopping experiance heeft gekost. Niet meer en niet minder.
Wat ik terug heb kunnen zoeken zou dit per persoon €27,50 zijn.
Dan heb ik het nog niet over de kosten welke ik erin heb moeten steken aan tijd en negatieve energie.