Complaint: Heel vervelend!

user-33060 on 22 December 2010 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het bedrijf waar ik werk heeft een Bedrijfs Cutlureel Abonnenment. Kaarten kan je niet ander bestellen dan telefonisch via See Tickets. Om kaarten t.w.v. 98 Euro (50% korting!) te kopen, heb ik in totaal 27 minuten aan de telefoon gehangen voor 45 ct per minuut. Bovendien moet ik 16,25 Euro boekingskosten betalen – in totaal dus 28,40 Euro extra kosten; in mijn optiek een erg hoog bedrag! Uiteindelijk heb ik slechtere kaarten dann in eerste instantie geboekt. Bovendien een middag irritatie.

Gewenste oplossing

Ik zou tenminste een deel van de extra kosten terug willen en voor de toekomst de mogelijkheid om kaarten of via een gewoon telefoonnummer of online te bestellen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Voor veel actie is het tegenwoordig mogelijk om via interet te reserveren. Ook voor het BCA gebeurt dat steeds vaker!

All complaints of