Complaint: Ten onrechte twee maal gemeld dat ik niet thuis ben; niet bezorgd

user-33114 on 22 December 2010 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen zaterdag (zegt track en trace)zou een bezorger van Selektvracht langs zijn geweest en ik was niet thuis. Niet juist, was de hele dag thuis. Geen bericht achtergelaten.
Gebeld met Klantenservice, maar die krijgt depot ook niet te pakken.Zou nog twee maal ‘s avonds worden aangeboden.
Gisteravond was ik inderdaad niet thuis, maar ook geen bericht.
Vandaag hele dag thuis geweest, volgens track en trace was ik niet thuis. Geen bericht achtergelaten.
Ik vrees dat het nu retour afzender gaat.

Gewenste oplossing

Correcte bezorging; bericht achterlaten; mogelijkheid telefonisch iets te regelen.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben als Selektvracht B.V. deze klacht helaas te laat opgemerkt. Zodoende hebben wij deze klacht helaas niet in behandeling kunnen nemen. Mocht u toch nog vragen hebben raad ik u aan contact op te nemen met Selektvracht B.V. middels emailadres parcels.customerservice@selektvracht.nl

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V.

All complaints of