Complaint: onbereikbaar, helemaal geen mailreactie

user-33323 on 03 January 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wij hebben tickets vr SYTYCD,echter betaald voor 1e rang, maar zitten net 1 rij achter de 1e rang, deze gaat tot rij 15 en wij zitten op 16. dus 2e rang. Ik wil daar graag een reactie op en reductie op tickets. Mail gestrd (16, 18 en 21 dec, niet beantwrd, gebeld, constant onbereikbaar. Je krijgt steeds dezelfde melding van een wachttijd van minimaal 5 min. ook direct om 10.00 notabene!!maar wel 0,45 ct per minuut vragen! da’s makkelijk verdient. Ik voel me niet gerespecteerd en wil uitleg! de kaarten zijn al duur genoeg!!

Gewenste oplossing

een proffesionele klantvriendelijke benadering,
excuus en geld retour. t is toch te belachelijk dat een bedrijf helemaal niet bereikbaar is? t iss de laatste x dat ik iets bij See tickets bestel, dat is zeker.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - geen reactie/geen oplossing..wat een schande!

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Ten tijde van het melden van uw klacht op klacht.nl was See Tickets hierop nog niet actief. Uw klacht wordt vanwege deze reden afgesloten.

All complaints of