My complaint:
voor de kerstdagen een gedeeltelijke krant bezorgd krijgen dat kan alleen bij de telegraaf.
wij hebben van de 128 pag. er maar 40 pag. ontvangen.
dus de rest is gewoon door iemand gedumpt.
Gewenste oplossing
een hele goede bezorgdienst, ik overweeg om die telegraaf gewoon vaarwel te zeggen

