Complaint: krant

user-33494 on 26 December 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Melding door gemaild, dat ik de krant van vrijdag 24-12-2010 niet heb gekregen.
Had verwacht dat die dan in middag als nog bezorgd zou worden.
Helaas geen krant.
Dit is dan de 2e keer.

Gewenste oplossing

Dan zou ik willen dat het wordt verrekend.

All complaints of