My complaint:
Melding door gemaild, dat ik de krant van vrijdag 24-12-2010 niet heb gekregen.
Had verwacht dat die dan in middag als nog bezorgd zou worden.
Helaas geen krant.
Dit is dan de 2e keer.
Gewenste oplossing
Dan zou ik willen dat het wordt verrekend.

