Complaint: Aanvraag klimrenterekening

user-33529 on 27 December 2010 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Alle aanvraagpapieren voor het openen van een klimrenterekening aangevraagd (kopie bankafschrift en ID). Vervolgens krijgen we nog 3 x het verzoek om alles in te dienen. Dan verstrijkt de termijn en wordt de rekening opgeheven. Toen opgebeld, wordt er gezegd dat het misschien door de post komt. Dit is een smoes want van familie die ook een rekening hebben aangevraagd hoor ik precies hetzelfde verhaal. Blijkbaar willen ze geen geld op de rekening, snap er niets van……

Gewenste oplossing

Ze zouden gewoon de digicode kunnen toesturen zodat de rekening geopend kan worden maar nee ze willen dat ik voor de 4e maal alles opstuur. Niet dus, zij zijn ons geld niet meer waard. Een onbetrouwbare bank.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from SNS Bank

13 years ago - Geachte mevrouw Van Andel, Vervelend dat de aanvraag van uw SNS Klimrenterekening niet is verlopen zoals u had verwacht. Het ziet er naar uit dat er sprake is van een misverstand. Uit onze gegevens blijkt dat de door u verzonden stukken zijn ontvangen en goedgekeurd. Het probleem zit hem in iets anders. Een van de voorwaarden van de SNS Klimrente is een minimale inleg van € 1.000. Omdat deze inleg in uw geval niet heeft plaatsgevonden, is de rekening niet geopend. Heeft u al toegang heeft tot Mijn SNS, dan zou u in deze omgeving opnieuw een aanvraag kunnen doen. Voor vragen en ondersteuning kunt u ook contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 0900 1850 of op internet (http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice.html) Met vriendelijke groet, SNS Bank

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Probleem is nog steeds niet opgelost. Inmiddels heb ik heel de aanvraag om een spaarrekening te openen bij sns-bank geannuleerd.

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Van Andel,

Vervelend dat de aanvraag van uw SNS Klimrenterekening niet is verlopen zoals u had verwacht. Het ziet er naar uit dat er sprake is van een misverstand. Uit onze gegevens blijkt dat de door u verzonden stukken zijn ontvangen en goedgekeurd. Het probleem zit hem in iets anders. Een van de voorwaarden van de SNS Klimrente is een minimale inleg van € 1.000. Omdat deze inleg in uw geval niet heeft plaatsgevonden, is de rekening uiteindelijk opgeheven. Heeft u al toegang heeft tot Mijn SNS, dan zou u in deze omgeving opnieuw een aanvraag kunnen doen. Voor vragen en ondersteuning kunt u ook contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 0900 1850 of op internet (http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice.html)

Met vriendelijke groet,
SNS Bank

All complaints of