My complaint:
Vier maal op rij geen krant ontvangen, uiteraard ook niet nabezorgd(is in het verleden ook nooit nabezorgd,ondanks beloftes).
Hier in de stad ook nergens een telegraaf te krijgen, want ook bij de supermarkt en de boekhandel zijn geen telegraven geleverd.(in Arnemuiden)
Geprobeerd te bellen,maar eerst werd gezegd er zijn 10 wachtenden voor U.
Toen na15 minuten wachten er ineens werd overgeschakeld van 4 wachtenden voor U naar 8 wachtenden voor U, heb ik het maar opgegeven en heb het enigste juiste gedaan,n.l.het abonnement opgezegd en dat na 40 jaar abonnee te zijn geweest
Gewenste oplossing
Geen enkele

