Complaint: la cage

user-33630 on 27 December 2010 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb nu al een aantal keer gebeld met jullie omtrendt kaarten te reserveren, ik heb een voordeel agenda van de postcode loterij waar een bon in zit voor 15 € korting voor la cage, degene die ikaan de telefoon heb gehad uiteindelijk wist hier het bestaan niet van en moest steeds aan een ander vragen wat te doen, uiteindelijk had ik dan 5 kaarten op de 9e rij moest ze weer iets vragen omdat hij de korting niet pakte weer in de wacht, na nog eens 5 min te wachten werd ik er uit gegooid, geen kaarten maar wel een vette telefoon rekening want dit gesprek had 19 min geduurd en nog had ik niets, ik vind dit schandalig, zal ook de postcode lotterij dit laten weten, want nu kost het me alleen maar geld, want met het wachten al die andere keren waar je tehoren krijgt de wachttijd is langer dan 60 seconde, wat dan later 10 min of nog langer blijkt te zijn ik had ze beter gewoon kunnen kopen. hoop dat ik van jullie een reactie krijg want mijn vorige mail is ook niet beantwoord..

Gewenste oplossing

gewoon geholpen worden, dat ik mijn kortingskaarten kan inwisselen op 5 kaarten, ik ben nu alleen voor de telefoon al zeker 15€ kwijt maar nog steeds geen kaarten

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Ten tijde van het melden van uw klacht op klacht.nl was See Tickets hierop nog niet actief. Uw klacht wordt vanwege deze reden afgesloten.

All complaints of