My complaint:
Heb op 28 en 29 december wederom geen krant bezorgt gekregen, ben ik heel boos over.
Gewenste oplossing
vandaag nog bezorgen of ik zeg per direct mijn abonnenment op
Heb op 28 en 29 december wederom geen krant bezorgt gekregen, ben ik heel boos over.
vandaag nog bezorgen of ik zeg per direct mijn abonnenment op