Complaint: kaartjes holiday on ice

user-33990 on 30 December 2010 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Deze week leek het mij leuk om met mijn dochter naar Holiday on ice te gaan in de jaarbeurs van Utrecht. Ik bestel 2 kaarten voor de 1ste rang dan denk je dat je toch 1 van de beste plaatsen krijg. Betaal bijna 75,00 euro komen we daaraan gaan we kijken waar we zitten dan valt het enorm tegen. Mijn dochter moet de hele tijd shuin kijken om wat van het programma te zien en de mensen achter mij verschuiven van plek omdat ze niet over mij heen kunnen kijken. Als ik om mij heen kijk zie ik heel veel plekken leeg om mij heen dus naar de 1ste pauze probeer ik een plekje te zoeken waar mijn dochter zelf goed kan kijken en dat de mensen om mij heen geen last hebben van mij. Wat blijk nu kom ik op een veel betere plek te zitten naast mensen die 2de rang hebben en de helft minder hebben betaald voor hun kaarten.gr. A.vd.Dussen

Gewenste oplossing

Nu zal ik wel eens willen weten hoe dit zit en of wij nog geld terug kunnen krijgen, want ik vind het zeer vervelend dat ik veel geld betaald voor weinig.

Wij zaten Vak C stoel 64 en 65.
Categorie 1ste rand rij 15
kosten 74,30 euro
betaald 28-12-2010

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Indien u uw klacht bij See Tickets hebt ingediend, is deze doorgestuurd naar de producent, die verantwoordelijk is voor het maken van de zaal-/ rangindeling. See Tickets is ten tijde van uw klacht niet aangesloten geweest bij klacht.nl. Uw klacht op deze site wordt om deze reden dan ook gesloten.

All complaints of