Complaint: teleurgesteld

user-34030 on 30 December 2010 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij zijn gisteren naar het zwanenmeer geweest.
Via tickets.nl 2 tickets besteld voor de tweede rang, kosten 170 euro.
Deze tickets ontvangt U thuis, na bevestiging van uw order. kosten 9 euro.
Niets ontvangen. Na veel moeite en extra telefoon kosten, kregen wij via de
mail op 28 december een bericht dit te printen, wat geldig was als toegangsbewijs.
Wij kregen een slechte plaats, 4e rang, waar wij niet voor betaald en gekozen hebben.
Kosten 59 euro per stuk i.p.v. 85 euro. Hoe is dit mogelijk?
Niemand kon ons verder helpen omdat de medewerkers niet wisten wat
de tweede of vierde rang was, voor ons onbegrijpelijk.
Het echtpaar dat naast ons zat, had voor dezelfde plaatsen totaal 124euro
betaald en wij zoals vermeld 179 euro totaal.
Wij zijn erg benieuwd waar ons teveel betaalde geld nu gebleven is, en
wat er allemaal mis is gegaan, omdat wij nu met minder prettige en onbe-
stemde gevoelens zitten.
Wij denken wel dat U onze klacht serieus zal behandelen, en wachten op
uw antwoord.

Gewenste oplossing

Het teveel betaalde bedrag van 2x 26 euro en de 9 euro van de administratie en verzendkosten, totaal 61 euro te storten op rekening 7074.81.899 tnv A.Sio eo Amstelveen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

U heeft geen kaarten via SeeTickets gekocht. SeeTickets kan hier niets aan doen. U kunt zich wenden tot de verkoper waar u de kaarten heeft gekocht.

All complaints of