My complaint:
Na twee weken bellen kan de krant nog steeds niet goed bezorgd worden.Ik krijg nu elke moregn twee kranten in de bus en moet er dus een bij een andere mevrouw in de bus doen.Na herhaalde malen bellen schijnt nog steeds niemand hier iets van te begrijpen.Oplossing vertelt ook dat werkt niet. Dit is dan de krant van wakker nederland!!!!!!!!!
Gewenste oplossing
Als er eens goede aandacht aan besteed werd, was het zo opgelost.Ik heb nu geen zin meer om verdere moeite te doen.

