My complaint:
De laatste 2 maanden wordt de krant structureel veel te laat bezorgd. Vroeger was de krant altijd voor 0700 in de bus, na vaak pas rond 0800 uur. Inmiddels al heel vaak geklaagd via de emailoplossing van de krant, maar er verandert NIETS!
Gewenste oplossing
De krant op tijd bezorgen!!

