Complaint: Te laat De telegraaf bezorgen

user-34120 on 31 December 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De laatste 2 maanden wordt de krant structureel veel te laat bezorgd. Vroeger was de krant altijd voor 0700 in de bus, na vaak pas rond 0800 uur. Inmiddels al heel vaak geklaagd via de emailoplossing van de krant, maar er verandert NIETS!

Gewenste oplossing

De krant op tijd bezorgen!!

All complaints of