Complaint: Afspraken niet nakomen!

user-34142 on 31 December 2010 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Di. 28/12/10 had ik een afspraak om mijn schotel te verplaatsen van Canal Digitaal tussen 08.00 en 13.00.
Ik moest +/- al 1,5 week wachten voordat dit zou kunnen.

Om 13.00 is er nog steeds niemand geweest en geen telefoontje gehad van Canal Digitaal. Toen heeft mijn partner er achter aangebeld en kreeg die te horen dat er vertraging was. Hij heeft zijn tel. nr. doorgegeven en er werd afgesproken dat als de monteur in de buurt zou zijn gebeld zou worden. Ook dit is helaas niet gebeurt.

Die avond op 28/12 heb ik gebeld met de klantenservice en daar was een storing. Ze hebben mijn gegevens genoteerd zowel mobiel als mijn werk telefoonnummer. Er was afgesproken dat ik boven aan de lijst werd gezet. De hele dag op 29/12 ben ik niet gebeld.

30/12 heb ik omstreeks half tien/ tien uur weer gebeld met de klantenservice. Nu kreeg ik niemand aan de telefoon omdat er nog steeds storing was.

Er is tot nu toe dus 2 keer afgesproken dat er gebeld zou worden en 2 keer is dit niet gedaan! Ook baal ik ervan dat we er zelf achter aan moeten bellen dat de monteur lateris/ helemaal niet komt opdagen.

Vandaag 31/12 bel ik weer met de klantenservice. De 1e keer wordt ik geholpen en zou worden doorverbonden met een monteur. Een minuut later heb ik nog steeds niemand en werd de verbinding aan de andere kant verbroken.

Ik werd hier alleen maar kwader om. Wederom moest er nog weer een keer naar de klantenservice gebeld worden voor 0,15 € per minuut.

Uiteidelijk kreeg ik een monteur aan de lijn en heb verteld dat dit echt niet kan als organisatie zijnde. Meerdere malen afspraken niet nakomen en ondertussen al 1 maand geen tv hebben.

Ik heb een voorstel gedaan dat er vandaag iemand langs moest komen. Dit was niet mogelijk want er zijn te weinig monteurs. De 1e optie die mogelijk was, is donderdag 10 jan. tussen 08.00 en 13.00.
Ik heb gezegd dat ik hier niet mee akkoord ga en zei nogmaals dat ik vandaag iemand wilde hebben omdat het niet mijn schuld is dat Canal Digitaal meerdere malen de afspraken niet nakomen. Een leidinggevend persoon of meerdere was niet aanwezig en hij kon me dus niet verder helpen.

Ik vind dit uitermate slecht!

Ik heb straks ruim een maand geen tv. De rekening wordt wel geincasseerd.
Ik heb meerdere malen naar de klantenservice moeten bellen op eigen kosten.
Er is een halve dag opgenomen voor mijn werk.
Tijdens de kerst en oud & nieuw dus geen tv!

Gewenste oplossing

Ik vind dit contractbreuk! Elke maand betaal ik netjes mijn rekening en verwacht dan ook de diensten en service die daarbij horen.

Het liefst zeg ik Canaal Digitaal helemaal op.

Ik verwacht dat er op 03/01 of uiterlijk 04/01 een monteur op de stoep staat dat mijn schotel wordt verplaatst.

Dat ik minimaal 2 maanden niet hoef te betalen! En dat vind ik het zeker op zijn plaats dat Canal Digitaal mij tegemoet komt over de hele slechte service die er op dit moment wordt verleend aan mij!

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from Canaldigitaal

15 years ago - Wij vinden het vervelend om te horen dat u ontevreden bent over de geleverde service van CanalDigitaal. Graag lossen wij dit z.s.m. voor u op. Het is mogelijk om een afspraak te maken voor donderdagochtend 7-1-2011 of vrijdagmiddag 8-1-2011. Wat betreft de gemaakte kosten adviseren wij u om dit schriftelijk aan onze klantenservice kenbaar te maken. U kunt het beste een e-mail sturen via Mijn CanalDigitaal. U kunt ons uw wensen kenbaar maken via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Comment by poster of the complaint

15 years ago - Bedankt voor de snelle reactie! Ik zal zeker nog een brief sturen met een klacht over de gemaakte kosten! Do. ochtend ontvang ik dan graag iemand om mijn schotel te verplaatsen. Gr. Hizkia Blanken

Comment by poster of the complaint

15 years ago - Graag zou ik ook een direct e-mail adrs ontvangen van de klantenservice waar ik naartoe kan mailen. Op de site is dit heel erg onduidelijk en kan ik alleen maar veelgestelde vragen en antwoorden vinden. Er staat wel dat je dan een email kan sturen naar de klantenservice maar ik kan nergens wat vinden. Gr. Hizkia Blanken

Message from Canaldigitaal

15 years ago - Geachte heer/mevrouw, Tot onze grote spijt kunnen wij enkel de afspraak van maandag 10-1-2011 doorzetten in tegenstelling tot wat eerder is bericht. Sinds wij dit zelf ook erg vervelend vinden komen wij u graag tegemoet in deze situatie. Wij zullen daarom een creditering doorvoeren van de abonnementskosten. Het is daarom ook niet meer nodig om een dergelijke coulance schriftelijk aan te vragen. Uiteraard bieden wij onze welgemeende excuses aan voor de ontstane situatie. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,
Deze klacht ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of